luni, 15 octombrie 2012

Sunt facut din piatra tare

Oare sunt prea bun?
Nu, nu mi-o luati in materie de narcisism, supraapreciere s.a.m.d, sunt exact opusul. Insa stiu ca sunt o persoana buna la suflet. Mereu am ajutat (si probabil mereu voi ajuta) lumea fara sa astept nimic inapoi. Cazul ideal ar fi sa primesc inapoi bine, cazul acceptabil ar fi sa nu primesc nimic, insa de cele mai multe ori nu primesc altceva decat suturi in fund. Multe suturi in fund.
Si nu stiu daca in majoritatea cazurilor persoanele realizeaza ca dau suturi in fund, poate o fac fara sa constientizeze, crezant ca nu fac nimic rau, cu toate astea ranindu-te in cele din urma.
Da, am parte de ele. Dar cine nu are?
Daca stam si analizam mai bine situatie de ce nu avem parte> Avem parte de tot ce e rau. Sau cel ptin eu am. Sau cel putin asa cred.
Ziua de azi a fost buna, in limitele faptului ca am avut doua ore de fizica una dupa alta si ca pana poimaine trebuie sa citesc un roman (Mara, Ioan Slavici).
Ati ghicit, ma duc la citit, noapte buna.
Fiti buni unul cu celalalt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu